9 bruikbare tips om af te vallen.

admin 10 juni 2012 0
9 bruikbare tips om af te vallen.

Zoekt u tips die u helpen om snel af te kunnen vallen? In dit artikel bespreek ik 9 bruikbare tips die u helpen om snel af te slanken.

Tip 1) Beweeg meer of begin met  een dagelijkse workout (kettlebell workout) om zo het dagelijkse overtollige calorieen inname te verbranden. Het moet mogelijk zijn om op deze manier vet te verbranden. Een kettlebell workout zorgt er bovendien voor dat uw conditie wordt verbeterd en dat u op de juiste manier afslankt.

Tip 2)Neem als doelstelling een afname van maximaal 500 calorieën per dag. Het metabolisme van uw lichaam moet u namelijk niet overbelasten. Houd uw dagelijkse calorie inname bij om uw doelstelling  niet uit het oog te verliezen.

Tip 3)Schrijf bij elke maaltijd het aantal calorieën die u inneemt op. Wees hier eerlijk in. Door zorgvuldig het aantal dagelijkse calorieën bij te houden weet u precies waar u winst kan behalen.

Tip 4)Eet de juiste vetten. Denk hierbij aan olijfolie en vette vis in plaats van boter of volle melk. De juiste vetten zorgen er ook voor dat de bloedvaten niet dichtslibben. Olijf olie en vette vis is dus ook goed voor je bloedvaten.

Tip 5)Eet vaak op een dag kleine porties in plaats van 3 zware maaltijden. Je gaat hiermee het hongergevoel tegen en je zal hierdoor sneller af vallen.

Tip 6)Zorg ervoor dat je dagelijks genoeg beweegt. Je kan namelijk heel veel spiermassa verliezen wanneer je aan het dieten bent. Dus probeer dit op te vangen door jezelf streng te houden aan het doen van sport oefeningen.

Tip 7)Vermijd alcoholische dranken. Probeer tevens mensen die veel alcohol drinken te vermijden. U kunt beter op trekken met mensen die bezig zijn met afslanken om zodoende elkaar te motiveren.

Tip 8)Sport niet te veel. Dagelijks 45 minuten op een loopband is meer dan genoeg. Langer dan dit kan juist uw spiermassa doen afnemen in plaats van toe nemen.  U kunt er ook voor kiezen om 2 keer per dag te sporten. Houd er dan wel rekening mee dat  u niet meer dan 1 uur per dag sport.

Tip 9)Diëten is niet leuk, dus u mag uzelf gerust zelf 1 keer per week verwennen. Wanneer u van plan bent om 1 dag van de week meer te eten dan normaal, zorg dan ervoor dat u 3 dagen voor deze dag meer aan cardio doet dan normaal. Hiermee compenseert u uw calorierijke dag enigszins.

Alleen afvallen is erg moeilijk

Op jezelf afvallen is erg moeilijk. Vaak kan je wel een steuntje in de rug gebruiken om je motivatie hoog te houden. Het mentale dieet plan is ontwikkeld om gezond en gemotiveerd af te vallen.
Speciaal voor onze website heeft het Mentale dieet plan een gratis kennismakingspakket ontwikkeld. Zo kan je eerst bekijken of het wat voor jou is. Al meer dan 650 mensen hebben dit gratis pakket al uitgeprobeerd en tot vandaag hebben we geen negatieve ervaringen ontvangen.








Probeer het mentale dieet plan gratis uit!

Laat hieronder jouw naam en e-mail achter en we sturen je geheel vrijblijvend hetvolgende toe:

  • Gratis 20 heerlijke dieetrecepturen
  • Rapport: “7 stappen om blijvend vet te verbranden”
  • Een video om je motivatie op pijl te houden

Laat een reactie achter »